مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش روتختی یکبار مصرف هتلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره کیفیت روتختی یکبار مصرف هتلیتوزیع بی واسطه روتختی یکبار مصرف هتلی

روتختی یکبار مصرف هتلی یکی از ضروری ترین نیازهای هتل ها می باشد که باید برای هر مسافر یک عدد روتختی یکبار مصرف را فراهم کنند تا از آلودگی و بروز بیماری ها جلوگیری شود. روتختی یکبار مصرف همانطور که از اسمش پیداست بعد از یکبار استفاده باید دور ریخته شود و به دلیل بیماری‌های زیادی که به صورت واگیردار وجود دارند طرفداران زیادی پیدا کرده و بازار فروش بسیار خوبی دارد که این روتختی ها با کیفیتهای متفاوتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

بازار فروش روتختی یکبار مصرف هتلی

اطلاعاتی درباره کیفیت روتختی یکبار مصرف هتلی

اطلاعاتی درباره کیفیت روتختی یکبار مصرف هتلی روتختی های یکبار مصرف هتلی در جنس های مختلفی تولید می شود که کیفیت های گوناگونی داشته و با توجه به کیفیت قیمت‌گذاری می‌شود. وقتی از مواد اولیه بهتری در تولید این رو تختی های یک بار مصرف استفاده شود آنها دارای کیفیت بهتری هستند ولی برخی از آنها بسیار نازک می باشد که ممکن است بر اثر نشستن و بلند شدن های پشت سر هم دچار پارگی شوند. اما برخی روتختی ها ضخیم می باشند که می توان چند روز از آنها استفاده کرد و یک وسیله شخصی مورد نیاز مسافر است.

روتختی های یک بار مصرفی که بسیار کیفیت بالایی دارند از الیاف تولید می‌شوند که از حساسیت‌های گوناگون جلوگیری می‌کند و الیاف آنها بسیار نرم و لطیف است. اگر از نخ های پنبه ای در تولید این رو تختی ها استفاده شود کیفیت بهتری دارند. روتختی دو نفره یکبار مصرف برای تخت های بزرگی استفاده می‌شوند که روی تخت پهن می شوند و می توان لبه های روتختی را به زیر تشک فرو کرد تا از جابجایی آن جلوگیری شود همچنین برای جلوگیری از کثیفی و یا امکان خیس شدن روتختی ها می توان از روتختی یکبار مصرف ضد آب استفاده کرد که برای نوزادان و افراد مسن بیشتر استفاده می شود و این روتختی ها به صورت چند لایه تولید می شوند.

این روتختی ها بازار فروش نسبتا خوبی دارند و در ایام بیماری کرونا مصرف آنها دو چندان شده است تا جایی که برخی افراد از این رو تختی ها خریداری می‌کنند و در هنگام سفر به همراه خود می برند تا راحت تر بتوانند بهداشت خود را رعایت کنند.

توزیع بی واسطه روتختی یکبار مصرف هتلی

توزیع بی واسطه روتختی یکبار مصرف هتلی روتختی های یک بار مصرف هتلی به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط شرکت تجاری ما قابل خرید هستند و شما مشتریان عزیز می توانید به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت شرکت به راحتی در هر زمان و مکانی که قرار دارید خریدتان را انجام دهید و پس از ثبت سفارش شما، همکاران ما سفارش را به آدرس مورد نظر تان ارسال می‌کنند. رضایت شما مشتریان عزیز یکی از اهداف مهم این شرکت است که توانسته انواع روتختی ها را با قیمتی بسیار به صرفه در اختیار شما قرار دهد.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.