مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده لباس بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانیقیمت عمده لباس بیمارستانی

لباس بیمارستان بر اساس استفاده از آن انواع گوناگونی دارد از جمله : البسه ایزوله سرهمی، البسه آزمایشگاه، البسه بیمارستان ها، البسه اتاق عمل، داروخانه ها و مطب ها. لباس بیمارستانی باتوجه به نوع شغل جنس های مختلفی دارند ، خرید عمده لباس بیمارستانی این امکان و فرصت را برای بیمارستان به وجود می‌آید که بتواند لباس های مورد نظر خود را به مقدار زیاد و برای مدت طولانی تهیه نماید و همچنین این محصولات را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه نماید.

خرید عمده لباس بیمارستانی

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانی

اطلاعاتی درباره لباس بیمارستانی لباس بیمارستانی و مراکز درمانی اهمیت زیادی در سلامت افراد دارد پارچه باید استرلیزه در مقابل ویروس و میکروب ها باشد جنس پارچه باید بسیار مقاوم و محکم باشد تا در شستشوی زیاد آسیب نبیند. علاوه بر کیفیت ، پارچه باید جوری باشد تا دچار حساسیت نشود و سبک باشد تا بیمار احساس راحتی کند. بهترین لباس بیمارستانی لباسی است که تمام استاندارد های لازم در آن به کار رفته باشد.

از دیگر لباس های بیمارستان لباس کادر پزشکی و اتاق عمل می باشد که برای اتاق عمل لباس یکبار مصرف می باشد تا بعد از عمل لباس های خود را دور بیندازند تا خدای نکرده ناقل بیماری های عفونی و ویروسی نباشند، لباس اتاق عمل دارای رنگ های سبز و آبی است لباس پزشکان از جنس تترون می باشد که لطافت و وزن کمی دارد . از لباس با جنس اسپان باند استفاده زیادی می شود انجام داد . چون پارچه خاصیت این را دارد که هم آب را دفع می کند و هم آب را جذب می کند و در البسه بیمارستان بسیار کارایی دارد

البسه بیمارستانی نوزاد : نرمی و لطافت باعث می شود این محصول موجب حساسیت و کهیر نشود . و مناسب نوزادان و افراد مختلف که بیماری پوستی دارند می توانند از این پارچه برای بالشت و لباس و پوش رختخواب استفاده کنند البسه مریض اسپان باند : این نوع لباس باید از جنس لطیف و رنگی ملایم و البته آب گریز باید باشد تا بیمارانی که خونریزی دارند به راحتی پارچه تمیز شود و پارچه مانع ورود باکتری به بدن بیمار شود .

قیمت عمده لباس بیمارستانی

قیمت عمده لباس بیمارستانی قیمت عمده لباس بیمارستانی هم اکنون در سایت های مراکز فروش اینترنتی در دسترس است شما می توانید با دیدن رنگ بندی، طرح و اندازه های مختلف لباس هرکدام را تهیه کنید. و مورد استفاده قرار دهید، قیمت عمده این محصول این فرصت طلایی و ویژه را به مسئولین بیمارستان می دهد که بتوانند تمام لباس های پرسنل و بیماران را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.

ازآنجاکه تهیه لباس بیمارستانی به صورت حضوری به صورت عمده بسیار کار مشکل و سختی می باشد شما می توانید با وارد شدن در همین سایت مقدار و تعداد لباس مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید و آن را در کمترین زمان در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشید میتوانید از ما تحویل بگیرید. فروش عمده لباس باعث قیمت این محصول با قدرت خرید مصرف کنندگان نزدیک شود.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.