مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم طاقه پارچه اسپان باند

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجمالی طاقه پارچه اسپان باندعرضه بی واسطه طاقه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند از جمله پارچه هایی است که به دلیل ویژگی های خاص آن در تهیه و تولید انواع ماسک و لباس های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این فروشگاه اینترنتی با عرضه طاقه پارچه اسپان باند درجه ۱ و با کیفیت در ارائه خدمت به هموطنان خود می کوشد. خرید پارچه اسپان باند به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه و شرکت تولیدی برای شما عزیزان صرفه اقتصادی بسیار خوبی دارد زیرا با حذف واسطه های بدون شک در هزینه های پرداختی توسط مشتری صرفه جویی می شود.

خرید مستقیم طاقه پارچه اسپان باند

بررسی اجمالی طاقه پارچه اسپان باند

بررسی اجمالی طاقه پارچه اسپان باند پارچه اسپان باند یکی از جالب ترین نوع پارچه در بین انواع پارچه است زیرا برعکس انواع پارچه های دیگر الیاف آن به صورت تار و پود نخی نیست و از الیاف پرس تولید می شود. این نوع پارچه به لایه سوزنی و پارچه یک بار مصرف نیز معروف می باشد. شاید برایتان جالب باشد که از پارچه اسپان باند در تهیه چای کیسه ای استفاده می شود همچنین این پارچه مصارف نظامی نیز دارد و بیشترین میزان مصرف پارچه اسپان باند به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و آنتی ویو در مصارف پزشکی و بهداشتی است.

عرضه کننده های گان ظروف یکبار مصرف شله زرد این محصول را با کیفیت بالای عرضه می کنند و سعی می کنند رضایت مشتری ها را جلب کنند، شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش این محصول را به راحتی خریداری کنید اما اگر به دلیل مشغله های کاری این امکان برای شما فراهم نیست راه های دیگری هم برای خرید گان یکبار مصرف وجود دارد.

در کارخانه و شرکت های نساجی پارچه اسپان باند به صورت طاقه ای بسته بندی می شود. پارچه اسپان باند ار جنس پلی پروپیلن است که می تواند در مدل های ضد آب و آب دوست نیز تولید شود. پارچه های مختلف اسپان باند می توانند از نظر چند چیز با هم متفاوت باشند که شامل: وزن، طول هر رول آن ها، رنگ بندی و همچنین عرض می شود. این پارچه در رنگ های آبی پر رنگ، آبی روشن، سبز، سیاه و سفید تولید می شود.

عرضه بی واسطه طاقه پارچه اسپان باند

عرضه بی واسطه طاقه پارچه اسپان باند پارچه اسپان باند از جمله پارچه های نرم و لطیف است که در طول و عرض های مختلف تولید می شود. این پارچه از یک تا سه لایه می تواند داشته باشد. در این مجموعه عرضه بی واسطه و مستقیم انواع مختلف پارچه اسپان باند در رنگ های متنوع و جذاب انجام می گیرد که قیمت آن بستگی به وزن آن، تعداد لایه ها، طول و اندازه پارچه و همچنین خرید عمده یا جزئی می باشد. در این فروشگاه اینترنتی طاقه پارچه استن باند با قیمت مصوب و ارزان به مشتریان عزیز عرضه می شود.

سفره یکبار مصرف ضخیم برای صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان، صنعت کشاورزی، صنعت داروسازی، صنعت پزشکی بیمارستانی و سایر صنایع کاربرد فراوانی دارد.این مرکز فروش محصول خود را به صورت مستقیم و با کوتاه کردن دست واسطه ها به مشتریان گرامی ارائه می کند که نتیجه آن قیمت مناسب، ارزان و منصفانه پارچه اسپان باند است زیرا دلالان بر قیمت محصول می افزایند ولی شما با خرید مستقیم از کارخانه هزینه کمتری را متقبل می شود. شما می توانید سفارش های عمده خود را از طریق این سایت به ما اطلاع دهید.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.