مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید پارچه روتختی یکبار مصرف

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه روتختی یکبار مصرفپخش کننده پارچه روتختی یکبار مصرف

روتختی های یکبار مصرف کاربردهای زیادی دارند و در انواع گوناگون مانند روتختی نایلونی یا پارچه ای تولید می شوند. شما می توانید سفارش خرید پارچه روتختی یکبار مصرف خود را با کیفیت ها و گرماژهای مختلف، بسته به نیاز خود انجام دهید.

اگر گرماژ پارچه مصرفی را نمی دانید، می توانید از فروشنده در خواست کنید کالیته پارچه روتختی مورد نظر را به شما ارائه کند تا در مورد خرید پارچه روتختی یکبار مصرف خود تصمیم بهتری بگیرید.

سفارش خرید پارچه روتختی یکبار مصرف

بررسی انواع پارچه روتختی یکبار مصرف

بررسی انواع پارچه روتختی یکبار مصرف در این قسمت از مطلب به بررسی انواع پارچه روتختی یکبار مصرف می پردازیم. این پارچه ها دارای چند نوع مختلف هستند که به نام های اسپان باند یا همان پارچه نبافته، تترون نازک، فلامنت و فلامنت پنبه شناخته می شوند.

پارچه اسپان باند به پارچه بی بافت نیز معروف است. این پارچه بدون تار و پود، نام های دیگری مانند پارچه لایه سوزنی، اسپان نبافته و سوزنی نبافته نیز دارد. پارچه های اسپان باند از جنس پروپیلن تولید می شوند، این پارچه ها دارای ضخامت ها و وزن های متفاوتی می باشند.

پارچه های اسپان باند به دلیل اینکه در برابر آب و سایر مایعات غیرقابل نفوذ می باشند برای تولید روتختی یکبار مصرف مناسب هستند‌.

پارچه فلامنت نیز یکی از انواع پارچه هایی است که برای دوخت روتختی یکبار مصرف از آن استفاده می شود. این پارچه از نخ فلامنت یا ترکیبی از فلامنت و پنبه بافته می شود و دارای قیمت مناسبی است.


پارچه فلامنت در انواع ساده، رنگی، راه راه یا چهار خانه تولید و به بازار عرضه می گردد که نوع ساده و چهارخانه آن طرفداران بیشتری دارد. این پارچه معمولا در عرض ۱۵۰ سانتی متری و در وزن های مختلف بافته می شود.

پارچه تترون نازک مورد استفاده برای دوخت روتختی یکبارمصرف با استفاده از ترکیبی از الیاف فلامنت، ویسکوز و پنبه بافته می شود. تولید این پارچه با وزن های مختلف و تراکم بافت های گوناگون انجام می گیرد. این پارچه دارای رنگ بندی های مختلف بوده و قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر دارد.

پخش کننده پارچه روتختی یکبار مصرف

پخش کننده پارچه روتختی یکبار مصرف پارچه روتختی یکبار مصرف در کشور ما مصرف زیادی دارد و به همین خاطر مراکز زیادی به عنوان پخش کننده روتختی یکبار مصرف مشغول فعالیت هستند. اگر از تولید کنندگان روتختی یکبار مصرف هستید، می توانید برای تامین پارچه روتختی مورد نیاز خود به این مراکز پخش مراجعه کنید.

سپس کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده را مورد بررسی قرار داده و خرید خود را آگاهانه و با اطمینان خاطر انجام دهید. به این ترتیب از کیفیت بالای روتختی تولیدی خود مطمئن خواهید بود.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.