مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پارچه اسپان باند بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

از پارچه اسپان درکجا می توانیم استفاده کنیمپخش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

اسپان باند نوعی پارچه پر کاربرد است که از آن به عنوان پارچه های بدون بافت یا پارچه های پرسی نیز نام می برند. پارچه اسپان باند یکبار مصرف است. این محصول در صنعت نساجی و توسط چندین شرکت معتیر در بالاترین سطح کیفی تولید می شود. همین امر موجب شده است عرضه پارچه اسپان باند بیمارستانی، به بازارهای فروش خارجی با استقبال زیادی مواجه شود. صادرات اسپان باند بیمارستانی به کشورهای مختلف، سهم مهمی در ارزآوری برای کشورمان دارد.

صادرات پارچه اسپان باند بیمارستانی

از پارچه اسپان درکجا می توانیم استفاده کنیم

از پارچه اسپان درکجا می توانیم استفاده کنیم همانطور که اشاره شد، پارچه اسپان باند را در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. از این پارچه بیشتر برای تهیه ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی، لباس یکبار مصرف بیمار و پزشک استفاده می شود. دلیل این امر به ویژگی نرم و لطیف بودن پارچه پارچه یکبار مصرف اسپان بر می گردد. اگر دقت کرده باشید در تهیه چای کیسه ای نیز از پارچه اسپان استفاده شده است.

از این محصول برای کاور لوازم خانگی، کاور پوشاک و کاور مبل نیز استفاده می شود. برای جلوگیری از شکستن ظروف چینی، از پارچه اسپان باند در لابلای آن ها استفاده می شود. از این نوع پارچه برای پوشش گلخانه و مزارع نیز استفاده می کنند. محصولات بهداشتی مانند دستمال های مرطوب کننده، پوشک بچه و نوار بهداشتی نیز با استفاده از پارچه اسپان باند تهیه می شود.

اگر دقت کرده باشید، کیسه جارو برقی و فیلتر آن نیز از پارچه اسپان است. از این نمونه پارچه در صنعت خودرو سازی و صنایع نظامی نیز استفاده می شود. به طور خلاصه می توان گفت، از پارچه اسپان باند تقریبا در اکثر صنایع بهره می گیرند. این پارچه به صورت ضد آب یا جاذب آب تولید شده و در برابر اشعه آفتاب بسیار مقاوم است.

پخش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

پخش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی مراکزی که در زمینه تولید پارچه اسپاند باند فعالیت می کنند، عمده فروشی تولیدات خود را در اختیار مراکز متعددی قرار داده‌اند، این مراکز تقریبا در غالب شهرهای بزرگ و کوچک به توزیع و پخش این محصول می پردازند. پخش عمده پارچه اسپان بیمارستانی توسط این مراکز موجب شده است، خریداران عمده راحت‌تر بتوانند این محصول را خریداری نمایند.

از سویی عرضه مستقیم این محصول توسط این مراکز، به کاهش قیمت نهایی اسپان باند بیمارستانی کمک کرده و واسطه های بازار خرید و فروش این محصول را حذف می کند. برخی فروشگاه های اینترنتی نیز تجارت خود را بر مبنای خرید و فروش پارچه سوزنی اسپان در ملحفه رولی یکبار مصرف باند و پارچه اسپان باند اس ام اس، بنا نهاده‌اند.

خریداران عمده می تواند به سایت های فروش این فروشگاه ها مراجعه کرده و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی، سفارش خرید خود را ثبت نمایند. اسپان باند بیمارستانی سفارش داده شده، در اسرع وقت تحویل خریداران داده می شود.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.