مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش البسه یکبار مصرف پزشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی استفاده از البسه یکبار مصرف پزشکیمرکز سفارش البسه یکبار مصرف پزشکی

فروش البسه یکبار مصرف پزشکی در مدل های مختلف و رنگ بندی گوناگون صورت می گیرد که با توجه به کیفیت و طرح محصول از قیمت مختلفی برخوردار هستند. البسه یکبار مصرف فله ای بیشتر از نوع تکی این محصول در بازار فروش تقاضا دارد چرا که مصرف کنندگان این محصول با تهیه فله ای می توانند از قیمت پرداختی کمتری در خرید بهره مند شده و به ميزان مصرف هفتگی یا سالانه این محصول را تهیه نمایند. خریدار باید در تهیه فله ای به شرایط بهداشتی ملزوم در خرید و فروش این محصول توجه نماید.

فروش البسه یکبار مصرف پزشکی

ویژگی استفاده از البسه یکبار مصرف پزشکی

ویژگی استفاده از البسه یکبار مصرف پزشکی البسه یکبار مصرف همانطور که از نامش پیداست عموما برای یوبار استفاده تولید و ارائه می شود. این محصول با داشتن نوع بلند و کوتاه توانسته اند کاربرد متنوعی را داشته باشد. البسه یکبار مصرف عموما در مراکز بهداشت و درمان مانند بیمارستان، دندان پزشکی، مراکز لیزر و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع البسه یکبار مصرف عموما به صورت تن پوش یا روانداز ارائه می گردد. نوع روانداز این محصول عموما در دندانپزشکی و به طور کل درمان و زیبایی قسمت سر و صورت کاربرد دارد ولی نوع تن پوش آن برای انواع عکسبرداری، جراحی و …مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع تن پوش البسه یکبار مصرف عموما در مدل های مختلف بیمار، پرستار، رزیدنت اتاق عمل و … طراحی و دوخته می شود. در مدل جراحی بیمار عموما پشت لباس بند تعبیه می شود ولی در نوع پرستاری، پشت و روی البسه بسته می باشد که پوشش کاملی را برای مصرف کننده ایجاد نماید.

کلاه یکبار مصرف نیز در سالن های زیبایی برای رنگ آمیزی مو و … و همچنین در بیمارستان ها و مراکز جراحی استفاده می شود. نوع رنگ بندی البسه مزبور نیز متفاوت می باشد که از بارزترین آنها می توان به رنگ آبی، صورتی اشاره‌ کرد.

امروزه با فراگیری بیماری کرونا، استفاده از نوع تن پوش این محصول برای تمامی کادر درمان الزام و ضروری می باشد تا حد امکان از آلودگی لباس کادر درمان به انواع باکتری و ویروس در محیط سربسته مراکز درمانی جلوگیری شود‌

مرکز سفارش البسه یکبار مصرف پزشکی

مرکز سفارش البسه یکبار مصرف پزشکی مرکز سفارش البسه یکبار مصرف پزشکی، روزانه تعداد انبوهی از این محصول را در انواع و مدل های مختلف ارائه می نماید که هر یک کاربرد مختلفی را در صنعت درمان و زیبایی دارد.

پخش البسه یکبار مصرف به صورت فله ای یا عمده صورت می گیرد. مراکز درمانی با داشتن مصرف بالای این محصول در طی روز، اقدام‌به خرید عمده این محصول می نماید چرا که قیمت تمام شده‌ عمده عموما کمتر از نوع فله ای و تکی بوده و این امر صرفه جویی اقتصادی را در می دارد.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.