مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه اسپان باند از نظر جنسقیمت خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی

فروش پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی به دلیل اینکه این پارچه‌ها یکبار مصرف می باشند بسیار در دنیا بالا می باشد. پارچه اسپان باند ماسک برای استفاده برای ماسک می باشد که بعد از استفاده می توان آن را دور انداخت امروزه به دلیل بودن ویروس کرونا این پارچه ها دارای تقاضای بسیار بالا می باشند و حتی چندین بار هم شسته می شوند و مجدداً از آن استفاده می شود. خرید پارچه اسپان باند برای مصارف های مختلفی استفاده می شود از جمله می توان با این پارچه ها وسایل ها و لباس های بهداشتی تولید نمود.

فروش پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی

بررسی انواع پارچه اسپان باند از نظر جنس

بررسی انواع پارچه  اسپان باند از نظر جنس پارچه اسپان باند دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که توانسته خود را از پارچه های دیگر جدا سازد بدین منظور که این پارچه ها طرفدار محیط زیست هستند و می توانند سریع دوباره تجزیه شوند و به دامان طبیعت برگردند اگر پارچه اسپان باند دارای رنگ بسیار یکدست باشد نشان از باکیفیت بودن این پارچه ها می باشد.

در این بخش به بررسی انواع پارچه اسپان باند از نظر جنس می‌پردازیماین پارچه ها دارای لطافت بسیار خاصی می باشند که هنگام استفاده از آن دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهید شد همچنین جنس این پارچه ها به گونه ای هستند که آب در آنها نفوذ نمی کند بدین منظور که ضد آب می باشند.

قابل ذکر است جنس این پارچه ها به گونه ای می باشد که می‌توانند در جلوگیری از انواع میکروب ها و باکتری ها بسیار موثر باشند این محصول به دلیل کاربرد یکبار مصرف بودن آن در بیمارستان ها بسیار استفاده می شود و کاملاً بهداشتی و استاندارد تولید شده است.

یکی دیگر از مواردی که جنس این پارچه ها نسبت به پارچه های دیگر آن را متمایز ساخته است این است که عبور و مرور هوا در آن صورت می گیرد بدون اینکه میکروبی وارد بدن بشود بدین گونه که پارچه‌ها تنفس پذیر هستند.

قیمت خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی

قیمت خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی قیمت خرید پارچه اسپان باند ۹۰ گرمی نسبت به پارچه های دیگر ارزان تر می باشند به خاطر همین مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند همچنین قیمت این محصول بر اساس عرض و بسیار بستگی دارد هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت نهایی آن نیز بالاتر می رود پس هنگام خرید باید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید تا نرخ این محصول کاهش پیدا نماید.

این محصول چون در صنایع مختلف کاربرد دارد و بر اساس نوع مصرفی که باید از آن بشود باید در خرید آن دقت نمایید. خریداران گرامی می‌توانند در زمان کوتاهی این محصول را با کیفیت عالی و قیمت ارائه شده انتخاب نمایند و سفارش با کمترین هزینه درب منزل تحویل بگیرند.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.