مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت توزیع پارچه اسپان باند سه لایه

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه اسپان باند بیمارستانی با کیفیت واقعیفروش عمده پارچه اسپان باند سه لایه

یکی از بهترین محصولاتی که توسط تولیدکنندگان پارچه و منسوجات طراحی و تولید شده و به قیمت مناسب به بازار عرضه می گردد،پارچه اسپان باند سه لایه است:این محصول همان گونه که از نامش پیداست تنها یکبار می توان استفاده کرد و به همین دلیل قیمت توزیع آن هم پایین است و یکی از بهترین انتخاب ها برای بیمارستان ها،مراکز اداری و خانه ها است.

قیمت توزیع پارچه اسپان باند سه لایه

پارچه اسپان باند بیمارستانی با کیفیت واقعی

پارچه اسپان باند بیمارستانی با کیفیت واقعی برای اینکه در هزینه های بیمارستانی صرفه جویی کنید و همچنین برای اینکه بهداشت را بیشتر رعایت کنیدبهتر است از اسپان باند برای جراحی و سایر بخش های پزشکی استفاده کنید.

همچنین برای بیمارانی که در بخش اورژانس بیمارستان‌ها بستری می شوند و یا بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت به مراقبت در بیمارستان نیاز دارند از این پارچه استفاده می‌ کنند و ویژگی اصلیه اسپان باند ۹۰ گرمی این است که قابلیت تنفس از راه منافذ دارد و بسیار نرم و لطیف است و مهمترین ویژگی اش این است که خاصیت آنتی باکتریال دارد و ایجاد حساسیت نمی کند.

و بیشترین کاربردش برای تولید لباس های بیمارستانی، لوازم جراحی، پارچه های یک‌بار مصرف که روی تخت بیماران قرار دارد و روانداز و زیرانداز بیماران استفاده است.

فروش عمده پارچه اسپان باند سه لایه

فروش عمده پارچه اسپان باند سه لایه پارچه اسپان باند نوعی از پارچه ها است که از پلی استر تواید می شود و اسم های مختلفی دارد مثل پارچه یکبار مصرف،پارچه نبافته،پارچه سوزنی و…

ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید پارچه اسپان باند سه لایه حرف اول را می زند و حتی به خارج از کشور نیز صادر می کند و مرکز پارچه سه لایه مراکز تولیدات بهداشتی هستند.

پارچه سه لایه از جمله پارچه هایی است که به صورت انواع مختلف در بازار موجود می باشد و شما دوستان عزیز می توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم این محصول را خریداری کنید، در روش مستقیم شما باید وقت و زمان زیادی را صرف کنید تا پارچه اسپان اصل را بخرید همچنین قیمت های ثابتی وجود ندارد و ممکن است شما نتوانید جنس خوب را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که روش غیر مستقیم را انتخاب کنید در روش غیر مستقیم شما باید وارد سایت شوید،مجموعه سایت ما به صورت ۲۴ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است تا بتوانید خریدی مطمئن انجام دهید.

مزیت سایت ما این است که شما بدون خارج شدن از منزل می توانید پارچه را انتخاب کنید و قیمت ها را مقایسه کنید و حتی می توانید مطالب مفید در رابطه با نوع پارچه و کاربردشان بخوانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید.

حتی می توانید از سایت ما باند کشی خود چسب و پارچه عمده را خریداری کنید و مطمئن از بهداشتی بودن آنها کنید چرا که بیشترین کاربرد را در مراکز بهداشتی دارند.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.