مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع پارچه لمینت تنفسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

متریال بکار رفته در پارچه لمینت تنفسیمرجع پخش پارچه لمینت تنفسی

پارچه لمینت تنفسی نوعی پارچه استریل شده و ضد باکتریایی بوده که برای دوخت لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از آن استفاده می شود. این پارچه با وجود ویروس کرونا نسبت به قبل از فروش بالاتری برخوردار بوده و از آن برای ایمن شدن محافظان سلامت استفاده می شود. مرکز توزیع پارچه لمینت تنفسی بهترین اجناس تولید شده خود را که کاملا آنتی باکتریال و‌ بهداشتی می باشد را به صورت مستقیم به بیمارستان های سراسر کشور به صورت کلی و با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مرکز توزیع پارچه لمینت تنفسی

متریال بکار رفته در پارچه لمینت تنفسی

متریال بکار رفته در پارچه لمینت تنفسی هر کالا دارای یک سری متریال های بکار رفته منحصر به فرد خود بوده که استفاده از این متریال ها می تواند در سطح کیفی جنس یا کالای مورد نظر مؤثر باشد.

یکی از مهم ترین متریال های به کار رفته در پارچه لمینت تنفسی استفاده از الیاف و مواد اولیه مرغوب و طبیعی بوده تا در زمان استفاده باعث ایجاد حساسیت های پوستی نشده و استفاده طولانی مدت از آن عارضه ای را با خود به دنبال ندارد.

ویژگی اصلیه اسپان باند ۹۰ گرمی این است که قابلیت تنفس از راه منافذ دارد و بسیار نرم و لطیف است و مهمترین ویژگی اش این است که خاصیت آنتی باکتریال دارد و ایجاد حساسیت نمی کند.

هم چنین باید گفت که این پارچه ها یکی از بهترین اجناس برای پارچه برای پرسنل بیمارستان بوده و به دلیل سبک بودن ایجاد خستگی و کلافگی در زمان استفاده طولانی مدت نخواهد کرد.

از دیگر متریال های مهم و ضروری به کار رفته در این دسته از پارچه ها این است که تولید آن به گونه ای می باشد که آلودگی و میکروب ها را به خود جذب نکرده و تا حدودی از جان مدافعان سلامت محافظت می کند، به همین خاطر یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع گان، کلاه، لباس یکسره و دیگر لباس های بیمارستانی شناخته شده است.

مرجع پخش پارچه لمینت تنفسی

مرجع پخش پارچه لمینت تنفسی یکی از بهترین و معتبرترین مرجع پخش پارچه لمینت تنفسی در کشور فروشگاه اینترنتی ما بوده که به دلیل ارائه بهترین خدمات به مشتریان به صورت اینترنتی و غیر حضوری توانسته نظر آن ها را نسبت به خود جلب کرده و سالانه مقادیر زیادی از فروش در این زمینه را به خود اختصاص دهد.

می توانید از سایت ما باند کشی خود چسب و پارچه عمده را خریداری کنید و مطمئن از بهداشتی بودن آنها کنید چرا که بیشترین کاربرد را در مراکز بهداشتی دارند.

هم چنین باید متذکر شد خرید لمینت تنفسی درجه یک و اعلا از طریق نمایندگی های فروش ما در اقصی نقاط کشور به روش حضوری امکان پذیر بوده از این رو متقاضیان محترم و صاحبان بیمارستان ها می توانند جهت خرید این اجناس به صورت مستقیم به آن ها مراجعه کرده و آن را با کیفیتی اصل و قیمتی مناسب خریداری کنند.

تولید پارچه لمینت با کیفیت و درجه یک در میزان انبوه سبب شد تا تولید کنندگان بتوانند علاوه بر تامین احتیاجات داخلی آن را به دیگر کشورها نیز صادر کرده و از این طریق شاهد پیشرفت چشمگیری باشند.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.