مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم پارچه اسپان باند رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع پارچه اسپان باند از نظر وزن قیمت فروش پارچه اسپان باند رنگی

نام پارچه اسپان باند، برای افرادی که در زمینه های مرتبط با این محصول فعالیت می کنند، آشناست و از ساختار آن آگاهی دارند. این پارچه ها به دلیل جنس و نوع آن با عنوان های مختلفی نیز شناخته شده اند که با توجه به کاربرد و مصرف عمده این اقلام، تولید کنندگان معتبری اقدام به تولید مرغوب ترین اسپان باند رنگی کرده اند تا بتوانند نیاز جامعه را برطرف نمایند. مجموعه زیر، ارزانترین مرکز پخش مستقیم پارچه اسپان باند رنگی می باشد.

پخش مستقیم  پارچه اسپان باند رنگی

بررسی انواع پارچه اسپان باند از نظر وزن

بررسی انواع  پارچه اسپان باند از نظر وزن  لازم است که شما بدانید، انواع پارچه های رنگی اسپان باند، برای یک بار مصرف شدن کارایی دارند که به عنوان مواد اولیه تولید لباس های بیمارستانی و حتی ماسک ها استفاده می گردند. اگر توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که این پارچه ها در روبالشتی ها و همچنین رو تختی ها در بیمارستان ها نیز، کاربرد دارند. انواع اسپان باند ها وجود دارند که از لحاظ وزن تولیدی با هم تفاوت می کنند.‌

این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر وزن اسپان باند بیشتر باشد، کیفیت آن در زمینه استحکام و مقاومت افزایش می یابد. پس برای هر چیزی که نیاز به دوام بیشتری داشته باشد، باید از اسپان باند ضخیم و سنگین تری استفاده کرد. به طور مثال، پارچه های اسپان باندی که در تهیه رو کش بالشت و تخت بیمارستان به کار می روند، دارای وزن کم و سبکی می باشند و از آن جایی که یک بار مصرف هستند و زود به زود تعویض می گردند، نیاز به مقاومت و وزن زیادی ندارند.

ولی در تهیه لباس های مخصوص بیمارستان، اعم از لباس بیمار و جراح، باید از پارچه های ضخیم تر و با وزن بیشتری استفاده کرد تا کارایی لازم از آن ها، نشان داده شود. مجموعه زیر، یکی از مراکز ارزان فروش انواع گوناگون اسپان باند با وزن و رنگ های متعددی می باشد و شما را در تجربه یک خرید آسان و پر سود راهنمایی می کند.

قیمت فروش پارچه اسپان باند رنگی

قیمت فروش پارچه اسپان باند رنگی تنوع رنگ و ضد آب بودن پارچه اسپان باند، باعث جذابیت و کاربرد بیشتر آن می گردند. اگر خریدار عمده این محصولات هستید، پس قیمت فروش پارچه اسپان باند رنگی برای شما حائز اهمیت خواهد بود. برای سفارش کلی اسپان باند رنگی از مراکز معتبر اقدام نمایید تا علاوه بر کیفیت، از قیمت این محصولات نیز اطمینان حاصل نمایید.

مجموعه زیر، تولید کننده و مرکز پخش پارچه اسپان باند ضد آب می باشد و این محصولات را با بالاترین کیفیت عرضه می دارد. جهت خرید پارچه اسپان باند سبز و سایر رنگ ها با ما تماس بگیرید و مشمول تخفیفات شوید.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.