مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پارچه اسپان باند طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی با گرماژ کمترفروشندگان پارچه اسپان باند طرح دار

پارچه اسپان باند طرح دار نسل جدید محصولاتی می باشد که امروزه با استقبال زیادی روبرو گردیده است و از این پارچه پر کاربرد در سراسر جهان به طرق مختلف استفاده می گردد. وجود طرح و رنگ بندی های گوناگون باعث تمایز آن از پارچه اسپان باند معمولی گردیده است. استفاده از پارچه اسپان باند دارای مزایای بسیاری است و گستره کاربرد آن در صنایع پزشکی و بهداشتی می باشد. مجموعه ی ما در زمینه پخش پارچه اسپان باند به طرح دار فعالیت دارد.

پخش پارچه اسپان باند طرح دار

انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی با گرماژ کمتر

انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی با گرماژ کمتر در واقع پارچه اسپان به نوعی پارچه بدون بافت گفته می شود که در تولید آن از مواد مختلفی از قبیل پلی پروپیلن و پلی استر استفاده می گردد. پارچه اسپان باند در انواع مختلفی به بازار عرضه می گردد عواملی که باعث تمایز این پارچه ها از همدیگر می گردند، داشتن رنگ های گوناگون، عرض های متفاوت، گرماژ متفاوت پارچه و برند و نوع پارچه می باشد.

پارچه های اسپان باند برای تولید محصولات مختلف از قبیل تولید ماسک، لباس محافظ، لباس جراحی، نوار استفاده می گردد. کاربرد این محصول در زمینه کشاورزی نیز می‌باشد و برای محافظت از سرما، عدم ورود آفات و آلودگی ها، پوشش ضد آفتاب و .. نیز کاربرد دارد. از انواع پارچه اسپان باند می توان‌به پارچه اسپان باند مناسب برای تولید محصولات پزشکی مورد استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از قبیل انواع گان جراحی، کلاه و…، پارچه اسپان باند ضد آب، پارچه اسپان باند قابل شستشو و.. اشاره نمود.

در هنگام خرید پارچه طرح دار مرغوب اسپان باند باید دقت گردد این محصول از مراکز معتبر و برندهای به نام خریداری شود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل گردد. همچنین این محصول باید از مواد اولیه با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید گردد تا دارای کارایی بالا و کیفیت عالی باشد. امروزه انواع پارچه های اسپان باند طرح دار و ساده به بازار عرضه می گردد و متناسب با سلیقه و نیاز مشتری خریداری می شود.

فروشندگان پارچه اسپان باند طرح دار

فروشندگان پارچه اسپان باند طرح دار مجموعه ی ما در زمینه عرضه پارچه طرح دار اسپان باند پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، انواع پارچه های تنفسی پزشکی انواع البسه یکبار مصرف پزشکی، انواع روتختی یکبار مصرف پزشکی، انواع پارچه های تولید ساک های تبلیغاتی و … فعالیت دارد و علاوه بر تامین بازارهای داخلی، در زمینه صادرات به کشورهای دیگر نیز موفق عمل نماید.

داشتن قیمت مناسب از دیگر مزایای خرید این پارچه منحصر به فرد و عالی در این مجموعه می باشد و می توانند نیاز مصرف کنندگان عزیز را در جهت استفاده از محصول برطرف سازند. جهت ارتباط بیشتر با فروشندگان مجموعه به آدرس های سایت مراجعه نمایید.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.