مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده لباس پرستاری پزشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت لباس پرستاری پزشکیمرکز خرید لباس پرستاری پزشکی

پخش کننده لباس پرستاری با هدف جذب نیروی جوان به تولید و دوخت لباس فرم و اداری اقدام به تولید و پخش این محصول در سراسر کشور می نماید، این لباس شیک و جذاب از نیازهای اصلی کادر درمان بوده که توسط این شرکت ها عرضه می شوند و اغلب توسط خیاطان همین شرکت ها طراحی و دوخته می شوند. لباس پرستاری پزشکی در تمام مراکز خرید لباس زنانه و اداری به صورت ویژه فروخته می شود.

پخش کننده لباس پرستاری پزشکی

بررسی کیفیت لباس پرستاری پزشکی

بررسی کیفیت لباس پرستاری پزشکی لباس پزشکی از جنس بسیار مرغوب پارچه نخی یا تیترون دوخته می شود، دارای کیفیت بسیار عالی و مناسب چهار فصل است، خیلی زود تمیز شده و اتو پذیر است، جنس پارچه اش طوری است که بو نمی گیرد و ایجاد حساسیت هم نمی کند، دارای مدل شیک جیب دار و بی جیب است که مدل جیب دار آن بیشتر مورد پسند است.

از جنس کتان نازک هم تهیه شده و به راحتی قابل شست و شو با کمترین ماده شوینده است، دارای مدل بسیار ساده و جذاب بوده و جیب مناسب برای گذاشتن خودکار و دفتر یادداشت را دارد، یقه اش مناسب و خیلی بزرگ نیست. آستین های مناسبی دارد که در موقع کار دست و پا گیر نیستند، دوخت های بسیار خوب و دقیقی دارد.

با یک شست ‌وشوی معمولی عالی و زیبا می شود و بهتر است با دست شسته شود و اتو هم به شیوه مناسب زده شود. جنس پارچه اش طوری باشد که پرز ندهد و مو هم جذب نکند، اغلب لباس یکبار مصرف بیمارستانی دارای فواید فوق نبوده و پس از یک بار پوشش دور انداخته می شود و هر پرستار یا پزشک گاهی بر اثر اضطرار آن را به تن می کنند.

مرکز خرید لباس پرستاری پزشکی

مرکز خرید لباس پرستاری پزشکی این لباس شیک و با کیفیت در تمام فروشگاه های عرضه لباس فرم اداری، کارمندی، پزشکی و پرستاری تولید و عرضه می شود، اکثر تولید کنندگان و خیاطان در کارگاه های دوخت انواع لباس فرم با عقد قرار داد با مراکز اداری، بیمارستانی، مدارس لباس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند.

این مراکز با گرفتن پذیرش حضوری و اینترنتی محصول مورد نیاز هر فرد را مطابق سایزش آماده کرده و به فروش می رسانند یا با پذیزش غیر حضوری لباس را درب منزل با بهترین کیفیت ارائه می دهند تا علاوه بر کسب مشتری به اعتبار برند خود بیفزایند.

لباس پرستاری اغلب از جنس بسیار مرغوب پارچه نخ و پنبه سفید بوده که علاوه بر تمیز بودن بسیار شیک بوده و در تمام فروشگاه های سطح شهر با انواع مدل یافت می شود. خرید لباس پرستاری به صورت عمده توسط بیمارستان هم انجام می گردد.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.