مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کنندگان ملحفه روتختی بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع روتختی یکبار مصرف از نظر جنسخرید مستقیم ملحفه روتختی بیمارستانی

ملحفه روتختی بیمارستانی، از جمله ملزومات مکان های بهداشتی درمانی و بیمارستان ها و خوابگاه ها می باشد، این روتختی ها یکی از ضرورت ها برای حفظ بهداشت و عدم انتقال بیماری در محیط هایی است، که وجود انواع بیماری ها در آن محیط بیشتر است و نیاز به رعایت نکات بهداشتی با توجه به این نکته زیاد می باشد، از این رو تولید کننده روتختی بیمارستانی به این موضوع توجه ویژه ای کرده اند و بازار فروش روتختی بیمارستانی به دلیل نیاز بازار داخلی و خارجی بسیار رونق دارد.

پخش کنندگان ملحفه روتختی بیمارستانی

معرفی انواع روتختی یکبار مصرف از نظر جنس

معرفی انواع روتختی یکبار مصرف از نظر جنس همان طور که می دانید پارچه اسپان باند با توجه به کارکرد و کاربردهای که از آن استفاده می شود، و به دلیل قیمت ارزان، همواره مورد توجه بسیاری از صنایع از جمله صنایع تولید روتختی یکبار مصرف بوده است، از سوی دیگر تولید راحت و کم هزینه آن نیز، باعث دید مثبت تولید کنندگان به این نوع پارچه می باشد. پارچه اسپان باند از جنس پلی پروپیلن به صورت انواع مختلف تولید و عرضه می گردند، که در ادامه به چند مورد از آن پرداخته می شود:

  • اسپان باند ضخیم: این نوع اسپان باند با توجه به کاربردهای آن، که اغلب در صنایع کشاورزی، روکش خودرو، بسته بندی مواد غذایی، روکش‌های لباس‌های مجلسی از جمله کت و شلوار استفاده می گردد. اما عمده استفاده از این نوع اسپان باند تولید انواع ملحفه روتختی درجه 1 بیمارستانی و مراکز درمانی و پادگان ها و خوابگاه ها می باشد که به صورت ضخامت بالا تولید می شوند تا آن کارایی لازم را داشته باشند.
  • اسپان باند چند لایه: همان طور که می دانید اسپان باندها منسوجات بدون بافت می باشند که اغلب از جنس پلی استری می باشد، در برخی از موارد استفاده این نوع پارچه، تولید کننده، آن را به صورت های چند لایه وارد بازار می کنند، که بیشتر برای مصارف پزشکی کاربرد دارد.ازجمله تولید روتختی یکبار مصرف، ماسکهای جراحی چند لایه، لایه مورد نظر برای استفاده در خیاطی به عنوان آستر لباس و استفاده از آن در بعضی قسمت های زیرین پوشاک همچون یقه و سر آستین ها به کار برده می شود.

خرید مستقیم ملحفه روتختی بیمارستانی

خرید مستقیم ملحفه روتختی بیمارستانی با توجه به نیاز مراکز بهداشتی به انواع روتختی یکبار مصرف از جمله روتختی بیمارستانی با کیفیت این مرکز یکی از مراکز خرید و پخش روتختی یکبار مصرف به تمام نقاط کشور و مناطقی از خاورمیانه می باشد.

ما به عنوان یکی از مراکز خرید ملحفه روتختی، همواره در تلاش هستیم با ارائه مستقیم محصولات مان از انواع روتختی یکبار مصرف با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار محترم، دین خود را برای احترام به مشتری ادا نماییم.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.