مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات پارچه اسپان باند

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت مطلوب پارچه اسپان باندتولیدی پارچه اسپان باند

صادرات پارچه اسپان باند تولید شده در کشور، از فعالیت های اقتصادی بسیار مهمی است که سبب رشد اقتصادی و ارز آوری خوبی برای کشور شده است و علت آن، کیفیت بالای این پارچه و قیمت بسیار مناسب آن است. این محصول، که کاربرد های بسیار فراوانی دارد، برای تولید ماسک، لباس های بیمارستانی، صنعت کشاورزی، پوشاک و… مورد استفاده قرار می گیرد، در رنگ بندی های بسیار جذاب و متنوع تولید می شود و ویژگی های فراوانی دارد.

صادرات پارچه اسپان باند

کیفیت مطلوب پارچه اسپان باند

کیفیت مطلوب پارچه اسپان باند کیفیت مطلوب پارچه اسپان باند، موجب شده تا این محصول، فروش بسیار خوبی داشته باشد. همچنین، به دلیل ویژگی های خوب و بی نظیری که دارد، در صنایع مختلف، از آن استفاده می کنند. این محصول، همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است. پارچه اسپان باند اعلا، در برابر کشش و ساییدگی و… بسیار مقاوم است و ضخامت بسیار مناسبی دارد.

همچنین، این پارچه، در برابر آلودگی ها و ویروس ها، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد، به همین علت است که برای تولید لباس های بیمارستانی، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. این محصول، در ضخامت های مختلف تولید می شود و افراد با توجه به نیاز خود و محلی که قرار است از آن استفاده کنند و انتظاراتی که از آن دارند، می توانند آن را تهیه کنند.

این محصول، بسیار سبک و کم وزن می باشد و در تولید آن، همه ی اصول و استاندارد های لازم برای تولید پارچه ای مرغوب و مناسب، رعایت شده اند‌. این پارچه، از مواد اولیه ی مرغوب و درجه یک تولید شده است و هیچ گونه حساسیتی در اثر تماس با پوست افراد، ایجاد نمی کند. هم چنین منافذ موجود در آن، موجب عبور جریان هوا می شود و از عرق کردن جلوگیری می کند.

تولیدی پارچه اسپان باند

تولیدی پارچه اسپان باند تولیدی پارچه اسپان باند، این محصول را به صورت کلی به مراکز پخش و فروش پارچه اسپان باند، در سراسر کشور توزیع می کند. مشتریان برای خرید این محصول، می توانند به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، به این مراکز مراجعه کنند و خرید خود را با پرداخت مبلغی مناسب، انجام دهند. خرید از این مراکز، به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

روش خرید غیر حضوری، روشی بسیار آسان و مناسب است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رفاه مشتریان در نظر گرفته شده و رواج بسیاری پیدا کرده است. چرا که این روش، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، موجب صرفه جویی در زمان ارزشمند مشتریان می شود و از به خطر افتادن سلامت افراد پیشگیری می نماید.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.