مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پارچه اسپان باند ماسک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پارچه اسپان باند مرغوب چیست؟تولید کننده پارچه اسپان باند ماسک

پارچه اسپان باند ماسک توسط کارخانه های زیادی تولید می شود.پارچه لمینت تنفسی یکی از انواع پارچه های بیمارستانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. تولید کننده اسپان باند جلفا با قیمت مناسب محصول را به فروش می رساند تا بتواند مشتریان زیادی جلب کند. عرضه پارچه اسپان باند ماسک توسط عرضه کننده انجام می گیرد و به روش مستقیم و غیر مستقیم پارچه در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود.

عرضه پارچه اسپان باند ماسک

مشخصات پارچه اسپان باند مرغوب چیست؟

مشخصات پارچه اسپان باند مرغوب چیست؟ پارچه اسپان باند پارچه ای پر کاربرد در صنعت پزشکی و بهداشتی است و دارای ویژگی های زیادی است و از جنس پروپیلن است . از مشخصات پارچه اسپان باند مرغوب این است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در برابر پاره شدن و ضر. به مقاومت زیادی دارد و دارای وزن و ضخامت مختلفی است

پارچه اسپان باند از ورود میکروب ها جلوگیری می کند و این پارچه در تولید ماسک و لوازم بهداشتی کاربرد زیادی دارد. این پارچه از لطافت زیادی برخوردار است و معمولا ضد آب است و در رنگ های آبی و سفید هم تولید می شود.

نمایندگی های مجاز فروش در سطح شهر ها حضور دارند و شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی کالای خود را تهیه کنید و مورد استفاده خود قرار دهید.

تولید کننده پارچه اسپان باند ماسک

تولید کننده پارچه اسپان باند ماسک تولید کننده پارچه اسپان باند ماسک از بهترین پارچه و مواد برای تولید استفاده می کند. نوع و رنگ پارچه، عرض پارچه قیمت کالا را مشخص می کند و ممکن است به دلیل نوسانات بازار قیمت پارچه اسپان ثابت نباشد به همین علت می تواند قیمت روز را از نمایندگی های مجاز فروش خواستار شد و بر حسب بودجه کالا را خریداری کرد.

تولید کننده فردی با تجربه و آگاه در این زمینه است که تولید را با دستگاه اتوماتیک انجام می دهد و برای این که رضایت مشتری را جلب کند کیفیت را سر لوحه کار خود قرار می دهد و در حجم بالا کالا را تولید می کند تا بتواند به صورت عمده در اختیار مراکز و مشتری قرار دهد. تولید کننده بعد از تولید مستقیم کالا را به فروش می رساند و از این طریق به سود بالایی دست پیدا می کند.

صادرات پارچه اسپان یکی از راه های فروش کالا است و تاجران از طریق صادرات به سود بالایی می رسند و برای این که پارچه در زمان جا به جایی آسیب نبیند آن را در بسته بندی های مقاوم قرار می دهند و تلاش می کنند تا با کیفیت بالا محصول را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. صادرات رونق و ارز آوری کشور را افزایش می دهد.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.