مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی پارچه اسپان باند سبز

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی پارچه اسپان باند از نظر رنگ سفارش مستقیم پارچه اسپان باند سبز

مهمترین و اصلی‌ترین پارچه ای که در تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی و یا غیر بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد پارچه اسپان باند است، حتی این پارچه در تولید ماسک نیز استفاده می شود، در کشور ما تولیدی های زیادی وجود دارند که با افزایش ظرفیت تولید خود این محصولات را تولید کرده و اقدام به صادرات آنها به بازارهای خارجی نیز می نمایند، مراکز فروش کلی پارچه اسپان باند سبز این محصولات را به صورت بدون واسطه به مشتریان آنها در سراسر کشور عرضه می کنند تا بدین ترتیب مشتریان بتوانند راحت تر این پارچه ها را تهیه کنند.

فروش کلی پارچه اسپان باند سبز

دسته بندی پارچه اسپان باند از نظر رنگ

دسته بندی پارچه اسپان باند از نظر رنگ پارچه های اسپان باندی که توسط تولیدی این محصولات تولید می‌ شوند انواع مختلفی را دارا هستند، این پارچه ها می توانند از جنبه های مختلف دسته بندی گردند، این پارچه‌ ها را می‌ توان از لحاظ رنگ نیز دسته بندی کرد، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را در رابطه با دسته بندی پارچه اسپان باند از نظر رنگ به دست آورید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

  • پارچه های اسپان باند با توجه به نوع محصولی که تولید می گردد رنگ های مخصوصی را می توانند داشته باشند، در تولید لباس های بیمارستانی از رنگ سبز یا آبی و همچنین صورتی استفاده می گردد، به عنوان مثال رنگ آبی اکثرا برای تولید پوشاک بیمارستانی مردانه و همچنین رنگ صورتی برای پوشاک بیمارستانی زنانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • پارچه های اسپان باندی که در تولید ماسک مورد استفاده قرار می‌ گیرند اکثرا رنگ سفید هستند اما در کنار این رنگ از رنگ‌ های آبی یا سبز نیز در تولید ماسک استفاده می گردد.
  • برخی از پارچه های اسپان باند نیز وجود دارند که طرح دار بوده و ممکن است رنگ های خاصی داشته باشند، هر کدام از این پارچه ها نیز موارد استفاده مخصوص به خود را دارند.

سفارش مستقیم پارچه اسپان باند سبز

سفارش مستقیم پارچه اسپان باند سبز خریدارانی که می‌ خواهند به صورت مستقیم از مرکز تولید پارچه اسپان باند سه لایه این محصول را تهیه کنند بهتر است به سراغ مرکز معتبری رفته و از طریق آن مرکز اقدام به خرید نمایند تا بتوانند با خیال راحت این محصول را با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنند، مراکزی که عرضه کننده مستقیم این پارچه ها هستند محصولات خود را با قیمت ارزان تری به مشتریان ارائه می دهند.

شما می توانید سفارش اینترنتی و تلفنی این پارچه ها را از طریق مرکز ما داشته باشید برای این کار کافی است تا با مدیریت فروش پارچه اسپان باند ارزان ما ارتباط گرفته و ضمن دریافت اطلاعات لازم خرید خود را ثبت نمایید تا محصولات سفارشی شما به موقع به مقصد برسند.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.