مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز توزیع روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید روتختی یکبار مصرف بیمارستانیقیمت فروش روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

امروزه روتختی یکبار مصرف بیمارستانی جایگزین رو تختی های پارچه ایی قدیمی شده اند.به علت این که دیگر نیازی به اتو شدن و شستشو ندارند.

جنس رو تختی یک بار مصرف بیمارستانی از پارچه هایی بسیار ضخیم و با لطافت می باشد که یکی از خاصیت های جذاب آن ضد آب بودن این نوع رو تختی ها می باشد.

دو نوع رو تختی یک بار مصرف داریم : یک نوع روتختی یکبار مصرف نایلونی و نوع دیگر آن روتختی یکبار مصرف رولی می باشد.

مراکز توزیع روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

مراحل تولید روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

مراحل تولید روتختی یکبار مصرف بیمارستانی رو تختی های یک بار مصرف بیمارستانی از الیافی مقاوم ساخته می شوند.این نوع رو تختی ها ضد آب بوده و ایجاد حساسیت برای بیمار ندارند.جنس آن از الیاف بوده و بسیار نرم می باشد.در مقابل این لطافت و نرمی از کیفیتی بالا نیز برخوردار می باشد.

امروزه استفاده از رو تختی یک بار مصرف در بیمارستان ها از لحاظ اقتصادی بسیار کم هزینه تر نسبت به ملحفه های پارچه ایی و دائمی بیمارستاتی که باید اتو کشی و شستشو می شدند است.

از چهار مدل پارچه برای دوخت این رو تختی ها استفاده می شود که عبارتند از:پارچه تترون،پارچه ترگال،پارچه هایی با فناوری نانو،پارچه یک بار مصرف بیمارستانی.

پارچه تترون از پر طرفدار ترین نوع پارچه برای بیمارستان هاست.این پارچه از تراکم بالایی برخوردار است و به رنگ های مختلف موجود می باشد.

نوع دیگر این پارچه ها ترگال می باشند.از این نوع پارچه هم برای دوخت یونیفرم های پزشکان،پرستاران،کارکنان بیمارستان،پرسنل اتاق عمل و غیره و هم برای رو تختی بیماران استفاده می شود.

پارچه هایی با فناوری نانو باعث آرام شدن درد بیماران می شود و از آلودگی هم جلوگیری می کند و از بیماری های عفونتی پیشگیری می کند و باعث خوابی آسوده و راحت برای بیماران می شود.

پارچه های یک بار مصرف بیمارستانی تنها می توانند یک بار استفاده شوند و بعد از استفاده بلافاصله آن را در سطل زباله می اندازند و این نوع رو تختی بعد از یک بار استفاده دیگر قابل استفاده نمی باشد.

استفاده از رو تختی های یک بار مصرف در بیمارستان ها از مزایای زیادی برخوردار است که عبارتند از:جابجا شدن راحت،رعایت کردن بهداشت،مقرون به صرفه در هزینه هایی مانند تعمیر،شستشو،دوخت و غیره،جلوگیری از شیوع بیماری و انتقال عفونت و باکتری و میکروب.

قیمت فروش روتختی یکبار مصرف بیمارستانی

قیمت فروش روتختی یکبار مصرف بیمارستانی فروش رو تختی های یک بار مصرف برای بیمارستان هادر فروشگاه های مخصوص تجهیزات پزشکی می باشد.در بیمارستان ها این نوع رو تختی ها را به صورت عمده سفارش می دهندکه خیلی به صرفه تر می باشد.

تولید کنندگان باید دقت داشته باشند که این نوع رو تختی ها را با دوختی بسیار تمیز و با کیفیتی بالا ارائه دهند.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی این نوع رو تختی ها را می توان از انلاین شاپ ها و به صورت انلاین نیز خریداری نمود.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.