مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تولید پارچه یکبار مصرف ماسک

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از پارچه یکبار مصرف ماسکعرضه پارچه یکبار مصرف ماسک

پارچه یکبار مصرف ماسک نوعی پارچه مخصوص بدون بافت می باشد که مخصوص ماسک های سه لایه تولید می گردد و در رنگ بندی ها و کیفیت گوناگون قابل خریداری است. در مراکز تولید پارچه یکبار مصرف ماسک، بهترین نوع این پارچه ها به خریداران عرضه می‌ شوند که نهایت کیفیت را داشته و در مقابل قیمت‌ های بسیار به صرفه تر و ارزان تر نسبت به سایر بازار ها دارند.

مراکز تولید پارچه یکبار مصرف ماسک

موارد استفاده از پارچه یکبار مصرف ماسک

موارد استفاده از پارچه یکبار مصرف ماسک همانطور که به خوبی در جریان هستید امروزه انواع ماسک یکبار مصرف با استفاده از پارچه های مخصوص تولید می گردد که در رنگ بندی ها و مدل های گوناگون از طریق بازار ها قابل خریداری هستند و برای دوخت آنها از پارچه های مخصوصی استفاده می‌ شود که معمولاً بیشتر در مراکز بهداشتی و درمانی شاهد آنها هستیم و با نام پارچه اسپان باند شناخته می شوند ویژگی اصلیه اسپان باند ۹۰ گرمی این است که قابلیت تنفس از راه منافذ دارد و بسیار نرم و لطیف است و مهمترین ویژگی اش این است که خاصیت آنتی باکتریال دارد و ایجاد حساسیت نمی کند.

این پارچه ها در ضخامت های گوناگون تولید می‌ شوند و با نام های گوناگون مانند پارچه اسپان باند ماسک، پارچه اسپان باند لباس و غیره شناخته می‌ شوند و بیشتر از نظر ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند و همین امر سبب شده که از آنها استفاده های گوناگونی شود. اما پارچه های مخصوص دوخت ماسک از نوع نازک‌ ترین و ظریف‌ ترین انواع پارچه ها به شمار می‌ آیند که در رنگ های گوناگون و به صورت رولی قابل خریداری هستند؛ این نوع از پارچه ها بیشتر از نظر رنگ قابل دسته‌ بندی می‌ باشند اما کاربرد اصلی آنها در تولید ماسک می باشد.

همچنین ماسک‌ هایی که از آنها تولید می گردد، به عنوان ماسک یکبار مصرف شناخته می شوند؛ اما گاهی اوقات از این پارچه‌ ها برای دوخت سایر اقلام مورد نیاز در محیط‌ های درمانی و محیط‌ های بهداشتی مانند بیمارستان ها نیز استفاده می گردد و در حالت کلی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین انواع پارچه های اسپان باند شناخته می شوند؛ تولید این پارچه ها هم به صورت صنعتی و در صنایع مرتبط به صورت عمده انجام می‌ پذیرد و از طریق بازار ها به آسانی قابل خریداری هستند.

عرضه پارچه یکبار مصرف ماسک

عرضه پارچه یکبار مصرف ماسک برای عرضه پارچه ماسک فله ای و بسته بندی شده به صورت اینترنتی اقدام می‌ شود و به این ترتیب خریداران در هر نقطه از کشور و بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌ توانند سفارش پارچه ماسک مورد نیاز خود را به ثبت رسانده و در اولین فرصت سفارش خود را تحویل بگیرند. امکان عرضه این پارچه ها به صورت عمده و هم به صورت جزئی وجود دارد؛ به این ترتیب با خرید این پارچه ها به طور مستقیم و تضمین شده، ضمن خرید نوع ممتاز آنها، هزینه‌ های کمتری را نیز بابت خرید این پارچه‌ ها پرداخت خواهید کرد.

می توانید از سایت ما باند کشی خود چسب و پارچه عمده را خریداری کنید و مطمئن از بهداشتی بودن آنها کنید چرا که بیشترین کاربرد را در مراکز بهداشتی دارند.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.