مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش پارچه اسپان باند

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باندقیمت خرید پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند جلفا را فقط می‌توان از نمایندگی‌های فروش این محصول از شبکه‌های مجازی و عوامل فروشان دریافت کرد و با آگاهی کامل از آخرین قیمت گذاری‌ها، نیاز خود را تامین کرد. این نمونه از پارچه دارای گستردگی زیادی از نظر کیفیت و مدل بوده و همین امر در نرخ گذاری روی آن نیز تاثیر می‌گذارد. پارچه اسپان باند تولید شده در جلفا یکی از بهترین برندهای موجود در بازار بوده و مرغوبیتی قابل توجه و درخور دارد.

مرکز پخش پارچه اسپان باند

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند

عوامل موثر بر قیمت پارچه اسپان باند صنعت نساجی از خوش سابقه‌ترین صنایع در ایران نی‌باشد و همواره با تولید محصولات باکیفیت توانسته نظر مشتریان داخلی و خارجی را جلب کند. در این صنعت پرکار پارچه‌های بسیار متنوع و گوناگونی تولید می‌شوند که هر کدام عملکردی جداگانه و خاص دارند. در بین صدها مدلی که از پارچه در بازار وجود دارد، پارچه اسپان باند را می‌توان جزو ویژه‌ترین آنها بیان کرد که همین شاخصه دلیلی برای کاربرد بالای آن شده است. بد نیست بدانید که در تولید این پارچه هیچ بافتی صورت نمی‌گیرد و هیچ تار و پودی ندارد.

تنوع در رنگ‌بندی از مهمترین ویژگی‌های این نمونه از پارچه است که به راحتی همه سلایق را پوشش می‌دهد. از این پارچه به عنوان پارچه یکبار مصرف یاد می‌شود و بیشترین استفاده آن در مراکز درمانی، کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی می‌باشد. کیفیت این پارچه بیشتر بستگی به تراکم آن دارد که پارچه اسپان باند ضخیم از باکیفیت‌ترین آنهاست. این محصول در دو شکل آب گریز و آب دوست در شرکت‌های سازنده تولید می‌شود که باعث شده تا در صنایع گوناگونی قابلیت استفاده را داشته باشد.

تولید کننده‌های این پارچه آن را در ابعاد مختلفی که شامل عرض‌ و طول متفاوت می‌باشد، تولید می‌کنند. در آخر باید بگوییم که قیمت مناسب این مدل منسوجات بسیار مناسب بوده و امکان تعویض راحت آن در هر شغلی را می‌دهد.

قیمت خرید پارچه اسپان باند

قیمت خرید پارچه اسپان باند پارچه اسپان باند در شهرهای مختلفی در ایران عرضه می‌شود که یکی از بهترین مدل‌های آن در شهر جلفا تولید می‌شود. شهرت محصولات این کارخانه به خاطر بهترین مواد اولیه و به کارگیری بروزترین دستگاهای صنعتی است که موجب شده پارچه‌ای مرغوب تحویل بازار شود. مرکز خرید جلفا آماده ارائه انواع متعددی از این پارچه به مشتریان است. پارچه اسپان باند سفید از بیشترین فروشها را در رنگ‌بندی این نمونه از پارچه دارد.

اگر قصد خرید پارچه اسپان باند جلفا را دارید ولی دسترسی به مراکز خرید حضوری برایتان سخت است، می‌توانید از مرکزهای خرید اینترنتی در این وب سایت استفاده کنید و بهترین برند را با بهترین کیفیت موجود سفارش داده و در اسرع وقت در هر مکانی که انتخاب می‌کنید، تحویل بگیرید.پارچه اسپان باند متری در سایت موجود است.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.