مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه توزیع پارچه اسپان باند

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت پارچه اسپان باندعرضه مستقیم پارچه اسپان باند

کارخانه تولید پارچه اسپان باند با تولید انبوه این پارچه و ارائه آن با قیمت مناسب به بازار توانسته نیازهای مشتریان به خرید این پارچه های با کیفیت را تامین نماید و مشتریان از این بابت رضایت خاطر دارند. به دلیل کارایی بسیار بالای پارچه های فوق سفارش تولید پارچه اسپان باند از سوی مصرف کنندگان بالا می باشد و همین موضوع تولید کنندگان را ملزم به استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته جهت تولید این پارچه نموده است.

کارخانه توزیع پارچه اسپان باند

بررسی کیفیت پارچه اسپان باند

بررسی کیفیت پارچه اسپان باند پارچه های اسپان باند امروزه در رنگ بندی های مختلفی تولید و به بازار ارائه شده اند و با استفاده از این پارچه ها محصولات مختلفی نظیر انواع مختلف ماسک جراحی و ملحفه های یکبار مصرف تولید می گردد. این پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند و به همین خاطر در این مطلب قصد بررسی کیفیت پارچه اسپان باند را داریم. پارچه های فوق در دو نوع آبدوست و گریز به بازار ارائه شده اند.

نوع آبدوست آن ها از الیاف هیدروفیل تهیه شده اند و توانایی نگهداری حجم زیادی آب را درون خود دارا می باشد. اما پارچه های اسپان باند آبگریز که به پارچه‌ های واترپروف نیز شهرت دارند هیچگونه رطوبتی را از خود عبور نمی دهند و کاملا ضد آب می باشند. پارچه های اسپان باند با کیفیت علاوه بر اینکه به سبک و نازک هستند از مقاومت خوب و مطلوبی نیز برخوردار می باشند و به سادگی پاره نمی شوند.

این این نوع پارچه هرچه گرماژ بیشتری داشته باشد مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت. البته پارچه های اسپان باند با گرماژ بالا نسبت به پارچه های با گرماژ پایین از قیمت بیشتری برخوردار می باشند و دلیل این امر هم استفاده از مواد اولیه بیشتر برای تولید این نوع پارچه ها می باشد. پارچه های فوق آنتی باکتریال هستند و به همین خاطر این پارچه ها را می توان در مصارف پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار داد.

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند

عرضه مستقیم پارچه اسپان باند وب سایت ما کار عرضه مستقیم پارچه اسپان باند به آنلاین به مشتریان را انجام می ‌دهد. جهت خرید آنلاین پارچه اسپان باند مشتریان می بایست بعد از این که به آدرس اینترنتی سایت ما رجوع کردند، پارچه مورد نظر خود را از میان محصولات مجموعه ما بیابند و آن را به سبد خریدشان اضافه کنند. برای انجام این کار کافی است در باکس مربوط به جستجو که در بخش بالایی سایت قرار دارد عبارت پارچه اسپان باند را سرچ کنند و به راحتی به صفحه ای هدایت شوند که از طریق این صفحه ثبت سفارش این پارچه امکان پذیر می باشد.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.