مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار عرضه روتختی یکبار مصرف

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مقاومت روتختی یکبار مصرفسفارش مستقیم روتختی یکبار مصرف

روتختی یکبار مصرف دارای جنس مرغوب در مراکز فروش این محصول عرضه می شود. این محصولات دارای کاربرد های فراوانی در زمینه های مختلف می باشند و با توجه به موقعیت و مکانی که استفاده می شوند ، خریداران آن ها را خریداری می نمایند.

بازار عرضه روتختی یکبار مصرف

بررسی مقاومت روتختی یکبار مصرف

بررسی مقاومت روتختی یکبار مصرف رو تختی یکبار مصرف ضد آب یکی از بهترین منسوجاتی است که تولید می‌شود. این محصولات بسیار نرم می باشند و از لطافت زیادی هم برخوردار هستند. در کنار لطیف بودن این محصولات بسیار محکم هستند و دارای خاصیت ضد آب نیز می‌باشند.

بنابراین برای رعایت بهداشت استفاده از نایلون گلخانه ای بسیار الزامی است. شرکت های مختلفی این محصول را با برندهای مختلفی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.

روتختی های یکبار مصرف جایگزین خوبی برای روتختی های پارچه ای در مراکز درمانی شده است. یکی از مهمترین مزایای این محصول این است که نیاز به شستشو و همچنین اتوکشی ندارد.

این روتختی ها بسیار باعث رعایت شدن بهداشت در بیمارستان‌ ها می‌ شود و از انتقال بیماری جلوگیری می کند و باعث تمیزی فراوان مراکز درمانی است. روتختی های یکبار مصرف از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه تر از روتخی های پارچه‌ ای می باشد.

این رو تختی ها باید در مقابل پارگی استحکام زیادی داشته باشند و مقاوم باشند. رو تختی های یکبار مصرف بسیار سبک و خیلی نرم می‌ باشند. رو تختی یکبار مصرف را می‌توان به راحتی برش داد.

این رو تختی ها به صورت رولی می باشند و دارای پرفراژ هستند.با استفاده از این محصول در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌ شود و همچنین نقش بسزایی در کاهش هزینه‌ های مربوط به شوینده‌ ها و آب دارد.

با استفاده از این رو تختی ها از منتشر شدن باکتری‌ ها و عفونت‌ ها یی که در بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی وجود دارند جلوگیری می‌ شود. این روتختی ها در مقابل نفوذ آب مقاومت زیادی دارند.

در مقابل احتراق مقاوم هستند. این محصول در برابر هر گونه پارگی و جر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد .به راحتی می‌شود از این رو تختی ها استفاده کرد.

رو تختی‌ های یکبار مصرف در برابر رشد باکتری ها و تکثیر آن ها مقاوم هستند . این رو تختی‌ها ضد حساسیت هستند.از کش مقاومی نیز برخوردارند تا بتوان به راحتی آن ها را روی تخت کشید.

سفارش مستقیم روتختی یکبار مصرف

سفارش مستقیم روتختی یکبار مصرف سفارش مستقیم روتختی های یک بار مصرف به‌ دلیل قیمت مناسب و جنس خوب و رعایت بهداشت بسیار زیاد صورت می گیرد. این رو تختی ها به دلیل مزیت های زیادی که دارد، بسیار پرفروش هستند.

امروزه به دلیل شیوع کرونا، همه افراد در مکان های عمومی استفاده از نایلون حبابدار متالایز را الزامی می دانند، بیمارستان ها و مرکز درمانی می‌توانند به صورت مستقیم ، رو تختی های یکبار مصرف مورد نیاز را از مراکز عرضه این محصول بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه کنند.

این مراکز روتختی یکبار مصرف هتلی را نیز موجود دارند تا در هتل‌ ها هم برای رعایت بهتر بهداشت و صرفه جویی در آب و وقت افراد از این رو تختی ها استفاده شود.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.