پارچه های یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف پزشکی

مهم ترین و اصلی ترین هدف از پوشیدن روپوش در محیط های درمانی، داشتن حفاظی بدنی در مقابل خطرات احتمالی است. در مرحله بعد با توجه به جامعه هدف، کادر پزشکی، پرستاری و اتاق عمل، روپوش ها دسته بندی می شوند.روپوش های پزشکی معمولا سفید رنگ و بدون هرگونه تزیینات و تجملات هستند. اما رنگ سفید روشن باعث تنگی و انقباضات چشمی می شود. از این رو کادر اتاق عمل معمولا از روپوش آبی و سبز استفاده می کنند. همچنین رنگ سبز با تضادی که ایجاد می کند، سبب می شود که حواس جراح از رنگ قرمز (رنگ خون) پرت شود. در بخش کودکان، به منظور القای حس شادی و راحتی، معمولا روپوش هایی رنگی استفاده می شود. این محصولات از ۱۰گرم به بالا در مجموعه ما به ابعاد مختلف جهت مشریان محترم تولید میشود.

پارچه های تولید ساکهای تبلیغاتی

ساک های پارچه ای بی بافت که به آنها اصطلاحا non-woven هم گفته می شود از پارچه های بی بافت تولید می شوند. بی بافت نامیدن این ساک ها از این واقعیت نشآت گرفته شده است که در هنگام تولید آنها از دوختن، بافتن و گره زدن آن هم به صورتی که برای پارچه های نخی مرسوم است استفاده نشده است.این محصولات هم از ۱۰گرم به بالا در مجموعه ما به ابعاد مختلف جهت مشریان محترم تولید میشود.

انواع مواد پلاستیک نساجی

در دهه‌های گذشته، مواد پلیمری کاربردهای فراوانی در صنعت نساجی پیدا کرده‌اند. استفاده از پلیمرها، تولید الیاف با ویژگی‌های مختلفی مثل مقاومت حرارتی بالا، استحکام بالا و… را در این صنعت میسر ساخته است. از پلیمرهای مصنوعي پرکاربرد در صنایع نساجي می‌توان به الیاف و گرانول پلی‌پروپیلن، الیاف پلي استر، نایلون، و الیاف اکریلیك اشاره کرد.این محصولات هم از ۱۰گرم به بالا در مجموعه ما به ابعاد مختلف جهت مشریان محترم تولید میشود.