مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه اسپان باند ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه یکبار مصرف اسپان باند بدون الیافتولید کننده پارچه اسپان باند ارزان

پارچه اسپندباند ارزان مناسب برای تولید انواع ماسک و لباس بیمارستانی و با قیمت پایین در بازارهای فروش پارچه با قیمت جدید و مناسب در تناژ و حجم بالا امکان پذیر است و می تواند هر دو باشد. کیفیت تضمینی کارگاه هایی که انواع ماسک و لباس و منسوجات بیمارستانی تولید می کنند تقریباً در تمام طول سال به پارچه نیاز دارند و می دانند اگر در انتخاب خود اشتباه کنند چه اتفاقی می افتد. از این رو شرکت ما در زمینه فروش پارچه اسپان باند ارزان قعالیت دارد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

فروش پارچه اسپان باند ارزان

پارچه یکبار مصرف اسپان باند بدون الیاف

پارچه یکبار مصرف اسپان باند بدون الیاف اهمیت پارچه ارزان اسپان باند یکبار مصرف در این است که دیگر نیازی به شستشو ندارد و می تواند با هزینه کم هزینه های بیمارستانی را کاهش دهد. در کشور ما پارچه های اسپان باند از الیاف پرس توسط دستگاه های مخصوص ساخته می شود و پس از رنگرزی روانه بازار می شود و به صورت رول خرید و فروش می شود. امروزه پارچه اسپان باند نه تنها برای مصارف بهداشتی و بیمارستانی بلکه در سایر صنایع نیز به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد و همین موضوع اهمیت تولید این پارچه را دو چندان می کند.

با توجه به اهمیت تولید پارچه اسپان باند به ویژه برای مراکز درمانی باید گفت که یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنعت نساجی پارچه اسپان باند است. پارچه اسپان باند توسط گرانول های پلی پروپیلن با دستگاه های مخصوص در دمای 8 تا 300 گرم و در عرض های مختلف تولید می شود و در کیفیت های رنگی مختلف عرضه می شود. در حال حاضر شاهد فعالیت چشمگیر کارخانجات تولید انواع پارچه اسپان باند مرغوب و درجه یک در شهرهایی مانند اصفهان، تهران، یزد و هستیم.

در این کارخانه های پارچه اسپان باند، تولیدکنندگان ویژگی های منحصر به فرد این پارچه را بررسی کرده و پارچه اسپان باند را در بسیاری از صنایع محبوب کرده اند. ویژگی های منحصر به فردی که اکثر تولید کنندگان برای پارچه های اسپان باند در نظر می گیرند عبارتند از:

پارچه های اسپان باند آنتی باکتریال هستند. این پارچه ها یا آبدوست هستند یا به صورت آبگریز تولید می شوند. اسپان باند توانسته است طرح های مختلفی را روی پارچه چاپ کند. در برابر نور خورشید تولید می شوند. ضد UV هستند. زیر دست نرمی و نرمی خوبی دارد.

لازم به ذکر است که این ویژگی ها باعث شده است که از پارچه های اسپان باند نه تنها در صنعت پزشکی، بلکه در بسیاری از صنایع مختلف استفاده شود. این پارچه ها به صورت تک لایه، دولایه و سه لایه تولید می شوند که می توانند برای کاربردهای خاصی مناسب باشند.

تولید کننده پارچه اسپان باند ارزان

تولید کننده پارچه اسپان باند ارزان به طور کلی قیمت پارچه اسپان باند به عواملی مانند رنگ پارچه، عرض پارچه، حرارت پارچه و حتی کیفیت پارچه بستگی دارد. اما حتی در شرایط بحرانی، حضور سودجویان و دلالان منفعت طلب، تمامی معادلات را در تعیین قیمت پارچه اسپان باند به هم ریخته است و این تولیدکنندگان پوشاک و منسوجات بیمارستانی هستند که متضرر می شوند.از این رو شرکت ما در زمینه پخش پارچه اسپان باند فعالیت دارد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

حمید گنجی راد

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: حمید گنجی راد

راه های ارتباطی:
09121963276

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ganjiradh@gmail.com

مجموعه صنایع نساجی الیک شما را به خرید بهترین محصولات پارچه های یکبار مصرف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.